dilluns, 12 de novembre del 2012

SETMANA


                                                                  Setmana 1
Setemana del 17 al 21.
Que has fet? Hem fet diferents coses, hem començat la maqueta de l’estel, hem anat al hort, hem treballat en grup, y també hem anat a córrer fora del centre etc...
Que has après? A treballar una mica millor en grup, a no arribar tard a classe, a fer un estel, a mates fer un dau, a estar millor a classe etc..
El meu esforç es de: 9
La setmana vinent he de millorar: No faltar cap dia de classe, arribar puntual sempre, a participar una mica mes a classe, i estar mes atenta. Se que no es fàcil però crec que es una oportunitat per tindre la ESO.
El treball en grup/individual es: Es bastant bo el treball en grup perquè no hi ha cap problema entre nosaltres i podem fer moltes coses en grup, crec que fins i tot es millor el treball en grup que individual.
El que mes t’ha agradat de la setmana es: La classe de psicologia, perquè m’agrada escoltar les coses que diu, perquè  avegades  et sorprens ,asta amb tu mateix, a mes els meus companys estan mes atents.

La meva nota setmanal es de:   Nota del professor:

1 comentari:

  1. A mi m'agrada també la classe de psicologia sempre surto molt content.

    ResponElimina